donderdag 5 februari 2009

inleiding

Ik hou mijn werkstuk over de geschiedenis van vliegtuigen.
Omdat ik het een heel leuk onderwerp vind.
Mijn achter neef Tjeert is piloot.
En later als ik groot ben wil ik ook piloot worden.
Ik weet al best veel over vliegtuigen.
Maar niet echt veel over de geschiedenis van vliegtuigen.
Daarom gebruik ik dit onderwerp.
Zodat ik ook meer te weten kom over de geschiedenis van vliegtuigen.

Als er geen vliegtuigen waren uitgevonden, dan hadden wij niet zoveel van de wereld kunnen zien. Dus ik ben heel blij dat de vliegtuigen zijn uitgevonden en inmiddels zo groot zijn dat ook ik gewoon mee mag vliegen.
In dit werkstuk kun je lezen wie de eerste vliegtuigen hebben uitgevonden en wanneer dat is geweest.
Je kunt ook lezen hoe de ontwikkeling in de luchtvaart is begonnen en hoe het nu is.
Ik vind het leuk om te eindigen met de mogelijke toekomst van vliegtuigen. Daar kan ik mee fantaseren, maar er is ook al iets van bekend.

Dus, als je vliegtuigen leuk vind en je vraagt je af hoe het nou kan dat zón groot apparaat in de lucht blijft hangen, dan moet je beslist dit werkstuk gaan lezen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten