donderdag 5 februari 2009

SLOT VERHAAL

Je hebt in mijn werkstuk kunnen lezen dat de ontwikkeling van vliegtuigen in een sneltrein vaart is verlopen. Natuurlijk waren de oorlogen niet zo leuk, maar het heeft er wel voor gezorgd dat er nu de aller- beste vliegtuigen, vliegen die ons overal naar toe kunnen brengen. Door de oorlogen waren de mensen wel gedwongen om steeds betere en snellere vliegtuigen te bouwen.
Om mij nog beter te kunnen voorbereiden op dit werkstuk, ben ik samen met mijn vader naar het vliegtuig museum Aviodrome in Lelystad gegaan. Dat was in de kerstvakantie. Ik heb daar een hele leuke dag gehad en heel veel over de geschiedenis van vliegtuigen geleerd.

Ik kan helaas niet alle soorten vliegtuigen gaan behandelen. Want er zijn nog veel meer soorten die in de geschiedenis zijn gebouwd en hebben gevlogen. Zo heb je ook bootvliegtuigen, Night-hawks, blusvliegtuigen, straaljagers, spionagevliegtuigen, de Boeing, airbussen en nog veel meer. Maar dan kan ik beter een boek gaan schrijven. Ik heb de belangrijkste vliegtuigen in de geschiedenis beschreven en vond het heel leuk en interessant om te maken.
Ik hoop dat je er veel lees plezier aan hebt gehad.

Max de Boer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten